sábado, 16 de marzo de 2019

Sexta setmana de pràctiques: del 11 al 15 de Març


Calorosa la sisena setmana de pràctiques a l’IES Número 3 de Dénia, on les temperatures eren més bé similars a les de primavera-estiu que no a les fresques de l’hivern.
A estat una setmana on els/les alumnes estaven una mica més relaxats que en setmanes anteriors, açò es degut a que ja havien acabat els exàmens, i encara que alguns d’ells tenien pendent alguna que altra assignatura pendent per examinar-se, la part més complicada ja havia finalitzat. En canvi, per als professors ha estat una setmana llarga en quant a hores de treball. I es que era la setmana de avaluacions, on cada professor devia assistir a les hores fixades per confirmar les notes posades i pujar-les a la app de ITACA per a que els pares/mares les pogueren visualitzar. Per a mi fou la primera experiència com a docent d’assistir a una reunió d’avaluacions, on a banda de comentar les notes de cada alumne en particular, també comenten el comportament i funcionament del grup en general. A més, entre tots els docents proposen millores per a què el grup funcione correctament i l’aprenentatge siga l’adequat per a l’evolució de l’alumne/a.
Pel que a mi em respecta, aquesta setmana he continuat impartint les meues sessions a alguns grups del meu tutor. Encara que la unitat didàctica està focalitzada en els alumnes de 1º Batxillerat, també he proposat diferents exercicis, això si, modificats, per a la resta d’alumnes de cursos inferiors.
La veritat que em trobe molt agust, i ara que ja vaig coneixent el nom i tenint confiança amb molts dels alumnes, va agradant-me cada vegada més el treball com a docent.
A una setmana de concloure les pràctiques, va agafant-me una tristesa interior de saber que em queda poc per acabar i on probablement no tornaré a veure a la majoria de companys docents i alumnes. Però bé, he de quedar-me amb l’experiència i l’oportunitat que m’ha blindat aquest centre de poder gaudir de moments com aquests.
Com la setmana que bé són falles fins d’ací dos setmanes.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dia de l'Esport Inclusiu

Conforme digué la setmana passada, hui 5 d’Abril ha estat el “Dia de l’Esport Inclusiu” a l’IES Número 3 de Dénia. Com vaig col·laborar ...