sábado, 30 de marzo de 2019

Setena setmana de pràctiques: del 25 al 29 de Març


Setena i última setmana de pràctiques per complimentar les 120 hores obligatòries del Màster Universitari en Formació del Professorat.
Després d’estar dos setmanes sense acudir al centre per les vacances de Falles tocava encarar la recta final amb alegria i al mateix temps tristesa. I es que la veritat, que em dóna pena finalitzar aquest període molt aconsellable per als futurs docents, ja que és ací on vertaderament te’n adones de la realitat.
Pel que a mi em respecte, comentar que ha estat una setmana on em començat noves unitats didàctiques, com la del bàdminton en alguns grups i en canvi em acabat de concloure amb les que estàvem impartint al segon semestre, com la del voleï i la del Rugbi Touch.
Respecte al campionat de Raspall que es disputa a l’esplai per als grups de 1er i 2on de l’ESO, també va arribant a la fi, i m’he encarregat de passar els resultats dels encontres i traure les estadístiques per determinar quins són els equips classificats per a la següent fase.
Cal afegir, que aquesta setmana també em tingut la visita dels alumnes del col·legi “Les Vessanes”, que formaran part d’aquest centre l’any pròxim i que han aprofitat l’esplai per a veure la partida que estaven disputant els jugadors.
Per concloure aquest dos mesos, dir que l’experiència ha estat molt gratificant per a mi, on he observat en primera instància el que ens podem trobar en les aules d’un institut, com el material del que disposem, la diversitat en l’alumnat, la comunicació amb els companys de professió, les relacions pares-professors-alumnes, el reglament del centre... Experiències que són distintes, per a cada persona i que encara que et conten no es poden explicar amb paraules.
M'agradaria donar gràcies a l’IES Número 3, per donar-me l’oportunitat de poder viure la vida del professor en primera persona, a Raúl com a tutor professional del centre, que ha sigut un pilar fonamental per a mi i del que m’ha fet millor persona i al Màster en Formació del Professorat de la UMH, per què sense aquests estudis no haguera estat possible.

A pesar que les pràctiques han acabat, el 5 d’Abril acudiré voluntàriament a l’institut per ajudar en “el Dia de l’Esport Inclusiu”, on m’han fet partícip i he col·laborat amb l’elaboració d’alguna de les activitats que es realitzaran per als alumnes de l'ESO.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dia de l'Esport Inclusiu

Conforme digué la setmana passada, hui 5 d’Abril ha estat el “Dia de l’Esport Inclusiu” a l’IES Número 3 de Dénia. Com vaig col·laborar ...