sábado, 16 de febrero de 2019

Segon setmana de pràctiques: de l’11 al 15 de Febrer


Aquesta setmana ha sigut distinta a la primera pel següent motiu: tant els alumnes com jo ja havíem tingut una presa de contacte, i encara que tan sols he estat en una sessió o en algun cas dues ja existia certa familiarització entre ells i jo.
Vaig començar la setmana observant com impartia les classes tant Raúl com Angy, i a més proposant l’escalfament en algunes classes. També vaig tindre l’oportunitat de poder assistir de nou a una reunió de l’equip de Convivència del centre i poder dirigir a part de l’alumnat de aquelles classes amb un alt número d’alumnes, per facilitar la participació de manera més individualitzada. També vaig fer de “policia dolent”, controlant els abdominals quan a les classes als alumnes se’ls queia la pilota de rugbi o arribaven últims a les posicions de partida.
Com la passada setmana, també vaig dirigir la sessió a una de les classes problemàtiques del centre, un grup de 1er de l’ESO. Mentre Angy parlava amb alguns d’ells jo aprofitava per tal de dirigir i ordenar els exercicis per a què aprofitaren els temps d’activitat física.
En aquelles classes en què alguns alumnes encara tenien pendents la prova de nivell de tècnica de voleï, anava corregint-los certes postures i moviments per tal que milloraren tant en els cops com en les recepcions, fins i tot vaig participar en una partida de dos per a dos, per tal que un alumne no es quedés sense participar.
Resumint la segona setmana, he de dir que la meua presència ja a quedat relegada a un altre pla i l’efecte aspirina que comentava Raúl la setmana anterior, ja s’ha vist reduïda. Tot i això, continue pensant que part de l’alumnat d’aquest centre, està molt conscienciat en l’assignatura de Educació Física i la consideren igual o més important que la resta i s’impliquen per poder aprendre i distraure’s de l’aula convencional.

I fins ací arriba la segona setmana.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dia de l'Esport Inclusiu

Conforme digué la setmana passada, hui 5 d’Abril ha estat el “Dia de l’Esport Inclusiu” a l’IES Número 3 de Dénia. Com vaig col·laborar ...