sábado, 9 de febrero de 2019

Primera setmana de pràctiques: del 4 al 8 de Febrer


El 4 de Febrer, fou el primer dia de contacte amb els alumnes on a l’inici de les classes tant Raúl com Angy em presentaven davant dels seus alumnes mentre aprofitaven per passar llista. Les cares dels alumnes eren de sorpresa de veure una persona nova per a ells a l’assignatura d’Educació Física. Això sí, m’han tractat i respectat com si fos el seu professor des del primer dia i complint amb les tasques que els he encomanat en algunes de les sessions en que tant Raúl com Angy m’han manat fer. L’experiència és molt positiva en aquesta primera setmana, i tant el meu tutor Raúl com Angy, encara que són completament distints a l’hora de impartir les seues classes existeix un clima de tolerància i respecte i molt positiu cap a la figura del professor. Altra de les coses que més m’ha sorprès en aquesta setmana és la predisposició i entusiasme de l’alumnat per fer activitat física, que comparant-la amb l’època en que jo estudiava era totalment contraria per molts companys/companyes. Qui mostraven comportaments de passotisme i deixadesa quan se’ls encomanava alguna activitat.
Raúl diu que sóc l’efecte aspirina, per què la meua presencia els ha fet canviar l’actitud, i m’avisa que no m’acostume a aquests comportaments.
A més, Raúl forma part de l’equip de convivència, i he tingut l’oportunitat de poder assistir a la reunió que fan a la sala de professors tots els dimarts de 8:55 a 9:50 h i on he pogut comprovat com classifiquen les conductes dels alumnes i sancionen depenen de la gravetat de les amonestacions. També m’ha servit per a quedar-me amb el nom d’aquells alumnes més problemàtics del centre.
Encara que la conclusió d’aquesta setmana és molt positiva la setmana vinent més i millor.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dia de l'Esport Inclusiu

Conforme digué la setmana passada, hui 5 d’Abril ha estat el “Dia de l’Esport Inclusiu” a l’IES Número 3 de Dénia. Com vaig col·laborar ...